вівторок, 28 травня 2019 р.

Відбувся тренінг з медіаграмотності для п’ятикласників (в рамках діяльності літніх шкільних таборів)


28 травня до Центру європейської інформації завітали учні п’ятого класу, що навчаються у Полтавській гімназії № 17. Для  маленьких полтавців канікули розпочалися з тренінгу. Більшість присутніх відвідали такий захід вперше. 
Спочатку учасники тренінгу уклали контракт з тренером. За традицією контракт включав пункти, які регламентували правила поведінки. Далі відбулося знайомство, під час якого учні коротко розповіли про найцікавіше, що трапилося з ними останнім часом.
Потім усі поринули у цікавий і такий несподіваний новинний світ. Школярі дізналися де, коли і чому виникла перша газета. Вони пригадали, які друковані інформаційні джерела існують у сучасному світі. Це нескладне завдання викликало серед п’ятикласників справжню дискусію. Діти обговорювали чи є чек з магазину та контрольна робота,  що надрукована на принтері, друкованим інформаційним джерелом. Чи може зміст шкільної контрольної роботи та чеку якось вплинути на певну  аудиторію споживачів інформації.

Далі вони розділилися на команди. Кожна команда дослідила зміст друкованих англомовних журналів для  дітей та презентувала товаришам результати своїх розвідок.

Допитливе слоненя, з казки англійського письменника Р. Кіплінга, допомогло учням зрозуміти на які питання повинна давати відповідь якісна новина.
 Довідалися учасники тренінгу про те, що таке новина  та як створюють новини професійні журналісти. І знову у залі виникло обговорення: «Новина – це лише  те, що відбулося недавно? Чи можна вважати новиною те, про що повідомлялося багато років тому, але  ми про це дізналися (прочитали, побачили, почули)  тільки зараз». Після цього у Центрі європейської інформації запрацювало аж три редакції. Маленькі журналісти створили досить якісні новини, в яких поєднувалася реальність, бажання і фантазії, але ці новини давали відповідь на основні питання ЩО? ДЕ? КОЛИ?


На тренінгу знайшлося місце для інформаційних розваг. Школярі грали в онлайн гру «Медіазнайко» (Тема1) та в «Телеграф на спині», яка продемонструвала дітям процес спотворення інформації в процесі її передачі від одного джерела до іншого.


Немає коментарів:

Дописати коментар